• (iOS) Rick and Morty: Pocket Mortys ბევრი ფულის კოდირება

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ბევრი ფულის კოდირება ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    სასაცილოა, მაგრამ სერიოზული პრობლემების შენახვა. დროდადრო ჩნდება დუბლიკატი შენახვები. მოულოდნელად, მას არ მოეწონება ერთ-ერთი ასეთი დუბლიკატი (უახლესი, რა თქმა უნდა) და შემდეგ თქვენ წააწყდებით თქვენი მონაცემების დაკარგვის შესაძლებლობას. ეს არის საშინელი გზა, რომ უთხრათ ხალხს, არ დახარჯონ ძალიან ბევრი დრო ან ფული ამ თამაშზე.

    შესანიშნავი თამაშია, მხოლოდ ერთი რამ არის. დარწმუნებული არ ვარ, ეს მხოლოდ მე ვარ, მაგრამ რიკი ან მკურნალობა, როგორც ჩანს, შეფერხებულია. მე ვითამაშე Morty Games ღონისძიება, მაგრამ ვერ ავიღებ ნივთებს, შეიძლება რაიმე იყოს დაკავშირებული ახალ სპრინტთან ან სხვა რამესთან

    კარგი თამაში ხანდახან ცოტა მეორდება.. ოჰ და გახსნის ეკრანი ჩაკეტილი რჩება ასე რომ ხანდახან თამაშსაც ვერ ვითამაშებ, ამიტომ გთხოვთ გამოასწოროთ!

    თამაში აღარ იტვირთება წინა სპრეის ეკრანზე

    リック・アンド・モーティ Pocket Mortys シミュレーション twjm

    მიმართულების კონტროლი არ რეაგირებს ძალიან კარგად უმეტეს დროს, როდესაც გსურთ 2 შეცვალოთ მიმართულება და 2 გაუშვით D-Pad, რათა 2 წავიდეს ნებისმიერი სხვა მიმართულებით... ეს არის ჩემი მთავარი პრეტენზია; კიდევ ერთი ის არის, რომ NPC-ის პერსონაჟებს უბრალოდ უყვართ 2 სიარული პირდაპირ ჩემს წინ, შემდეგ კი ძალიან ძნელია 2 მათ გარშემო, მოძრაობის კონტროლის გამო!! უბნები, რომლებიც იწვევს თქვენს მოძრაობას, ნამდვილად მცირეა და მე გირჩევთ, რომ ისინი ცოტათი უფრო დიდი გახადოთ??

    ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მე მძულს თამაში. თამაში გასაოცარი იყო, მაგრამ ეს მხოლოდ რამდენიმე შეცდომაა, ერთხელ მე დავამარცხე რამდენიმე ბოსი და ვითამაშე საკმაოდ დიდი ხანი, დავრჩი ჩატვირთვის ეკრანზე, რაც არ უნდა გამეკეთებინა, ამიტომ წავშალე და ისევ გადმოვწერე, მაგრამ ეს მხოლოდ დროებითი გამოსწორება იყო, მას შემდეგ რაც ისევ გაუარესდა . მაგრამ გარდა ამისა, თამაში გასაოცარია.

    მე ბევრი ვითამაშე ეს თამაში. ბევრი Mortys დაბრუნდა სათამაშოდ მას შემდეგ, რაც არ ვიყავი ჩართული რამდენიმე კვირის განმავლობაში და გამომიყვანა ჩემი ანგარიშიდან არა მხოლოდ იმიტომ, რომ ჩემი ანგარიში აღარ არის იქ, შევეცადე თამაშის გადატვირთვა შესვლისთვის, არამედ ის ამბობს, რომ მე მთელი გზა დავბრუნდი lvl 6-ში 4 Mortys-ით და ამ თამაშში ცოტა ფულიც კი ჩავდე 20$-მდე, მაგრამ მაინც

    მე ახლახან შევედი თამაშში და მოვახერხე მრავალი მორტის გადაღება, როცა დავბრუნდი, ჩატვირთვის ეკრანზე დავრჩი. ყველაფერი ვცადე, სანამ ჩემი ბოლო ვარიანტი იყო თამაშის ხელახალი ინსტალაცია. კარგი, ამის შემდეგ, მთელი ჩემი პროგრესი გაქრა, გაქრა და თავიდან უნდა დამეწყო. ახლა მე წავშლი თამაშს და აღარ ვითამაშებ, რადგან პარანოიდი გავხდი ეკრანის ჩატვირთვის ამ პრობლემის განმეორებით და არ მინდა ხელახლა დავკარგო პროგრესი. სევდიანი მორტის ხმები.

    საუკეთესოა, რადგან თქვენ შეგიძლიათ შეაგროვოთ ისინი

    ჯერ-ჯერობით თამაში მომწონს, მაგრამ რამდენჯერმე დავრჩი ჩატვირთვის ეკრანზე (მე ვცადე აპლიკაციის დახურვა, ვაიძულე გაჩერება, ტელეფონის გადატვირთვა) და ეს მხოლოდ სასიკვდილო ფაქტებს მაჩვენებდა. პირველად გაქრა თავისით, ამჯერად არ ვიცი. ვერ ვითამაშებ. ვეცდები დეინსტალაცია და ხელახლა ინსტალაცია და იმედია პროგრესი არ დავკარგო. რადგან ჩემი ჯიბის მოკვდავი პროგრესი ყველაზე მნიშვნელოვანია ჩემს სამყაროში.

    მე ძალიან მომწონს თამაში, მაგრამ ყოველთვის, როცა ვცდილობ ჩემი ძველი პროგრესის მიღწევას, ეს არ მუშაობს, გთხოვთ გაასწოროთ

    საკმაოდ კარგი თამაში მისცემს მას 5 ვარსკვლავს, მაგრამ არის რამდენიმე პრობლემა, პირველ რიგში, არის ეკრანის არასტაბილური ჩატვირთვა, რომელსაც 5-დან 10 წუთამდე სჭირდება, ვგულისხმობ, რომ gta 5-ს ამაზე ნაკლები დრო სჭირდება, რამდენიმე თვეში ერთხელ დავკარგე პროცესი. დაბრუნდი და ახლახან გადამეყენა სიუჟეტის რეჟიმში მათხოვრობა და ამან გამაბრაზა, მაგრამ გარდა ამისა, ეს საკმაოდ სახალისო თამაშია, როდესაც შენ ხარ დიდი რიკი და მორტის ფანი, როგორიცაა ჩემი თავი.

    თამაში თავისთავად ჭკვიანი და სასიამოვნოა. მაგრამ სამი დღის განმავლობაში მე წავაწყდი უსასრულო ჩატვირთვის ეკრანს, რომელსაც ბევრი სხვა უჩიოდა. არ აქვს მნიშვნელობა რამდენად კარგი თამაშია, თუ არ შეგიძლია მისი თამაში.

    დახარჯული ფული, ვერ ვითამაშებ 3 დღის შემდეგ, დეინსტალირებული, ხელახლა დაინსტალირებული, ქეშის გასუფთავება და თავიდან დაწყებული მონაცემები მაინც ვერ ითამაშებს.. ძალიან ცუდი, კარგი თამაში იქნებოდა. B4 ავარია უკეთეს შეფასებას მისცემდა. ძალიან მომწონს ეს კონცეფცია, მაგრამ მე აღარ შემიძლია მისი თამაში, უნდა გავაგრძელო ანგარიშების შექმნა და ის ჩვეულებრივ იშლება დაახლოებით იმავე პერიოდში. გთხოვთ შეასწოროთ, მაშინ ეს იქნება 4 ვარსკვლავი, შესაძლოა 5.

    ძველი სკოლის პოკემონის სტილის ნოსტალგიის აფეთქება, მაგრამ გამარტივებული განხორციელება. Rick and Morry თემა თავიდან სახალისოა, მაგრამ ვერ აცნობიერებს შოუს დამოკიდებულებას, რადგან, როგორც ჩანს, ისინი ცდილობდნენ მისი სისუფთავის შენარჩუნებას PG-13 დონეზე, თუ ეს მაღალი იყო. მონეტიზაციის მოდელი ნაკლებად აბრაზიულია, ვიდრე თანამედროვე თამაშების უმეტესობა, ასე რომ მიუთითებს იქ, მაგრამ ეკრანზე სათამაშო პანელის კონტროლი (ბლუთუს კონტროლერის მხარდაჭერის გარეშე) მტკივნეულია.

    მიყვარს თამაში, მაგრამ რამდენიმე დღის შემდეგ ჩატვირთვის ეკრანს არ გადავა. ჩამოტვირთეთ 4 თამაში ერთდროულად, ეს იყო ერთადერთი, რაც მომეწონა და ის ავარია

    კარგი, ასე რომ, თამაში ცოტა უხეშია და ჯერ ბევრს იხილავთ სიკვდილის ანიმაციას, მაგრამ როცა რეალურად მიიღებთ კარგ სიკვდილს, გრინდ ღირს, თამაში მართლაც სახალისოა უამრავი მექანიკით, რომელსაც შეგიძლიათ დაეუფლოთ და მულტიპლეერი არის წესიერი. ძალიან, მაგრამ ჩემი პირადი ფავორიტი იყო მარტოხელა მოთამაშის გამოცდილება და სწორედ აქ ანათებს თამაში.

    როგორც ბევრმა თქვა. არის ჩატვირთვის პრობლემა. დავაინსტალირე და ხელახლა დავაინსტალირე და ახლა არ იტვირთება ჩემი შენახვის მონაცემები. მე ვირჩევ ორ ფაილიდან ერთს და ის გადადის ჩატვირთვის ეკრანზე და შემდეგ ისევ არჩეული ფაილების ეკრანზე. ზოგჯერ ის იშლება შერჩეული ფაილების ეკრანზე. გთხოვთ მალე მოაგვაროთ ეს პრობლემა. სიამოვნებით მივცე 5 ვარსკვლავიანი შეფასება და ამ თამაშში ცოტა ფული ჩავყარო. ამიტომ გთხოვთ მოაგვაროთ პრობლემები.

    Rick and Morty: Pocket Mortys Simulaatio dld

    მე მომეწონა ამ თამაშის თამაში, ის იყო ხელახალი და სახალისო. მაგრამ თამაშის გატეხილი და უსამართლო ასპექტები იჩენდა თავს. ზოგჯერ მტერს შეიძლება მიეცეს 4 ცალი შემთხვევით, რათა სწრაფად დაასრულოს მატჩი მაშინაც კი, თუ თქვენ მოიგებთ. და იშვიათად შემიძლია ჩემსავით მსგავსი სტატისტიკის მქონე სხვა მოთამაშესთან ბრძოლა. მაგალითად, მე მყავს იშვიათი მორტიები და მათ აქვთ ეპიკური მოკვდავები ბევრად უფრო მაღალი დონეებით. ბალანსის პრობლემა ნამდვილად უნდა გამოსწორდეს. ახლა არ ღირს დრო გატეხილი თამაშისთვის. 2 ვარსკვლავი 5-დან.

    Rick and Morty: Pocket Mortys Mô phỏng rznx

    მქონდა პრობლემა ჩატვირთვის ეკრანის გაჭედვასთან დაკავშირებით, ახლა შემიძლია შევიდე, მაგრამ თამაში შეფერხებულია და რამდენჯერაც არ უნდა გავიდე და დავბრუნდე მასში აღარ მაძლევს თამაშს. სიამოვნებით ვიღებდი ამ თამაშს, 5 ვარსკვლავი ექნებოდა, თუ მაინც შემეძლო თამაში.

    დაბრუნება 1 ვარსკვლავზე! რა არის რეალური f#@k !? Meeseeks-ის ყუთების და ჰალზინგერების გამოყენება ბრძოლის ორმოში ლაქების გადასატანად უბრალოდ გიბიძგებთ.ერთი ოპონენტის დარჩენის შემდეგ, ამ მფერებმა გამისროლეს, აიღეს ყველა ინვენტარი და მითხრეს, რომ ბრძოლა დავკარგე. კავშირშიც არაფერია ცუდი, ეს უბრალოდ ქურდობაა! გამოწვევების მენიუ ასევე გააქტიურებულია. ნაჩვენებია მხოლოდ 2 გამოწვევა, თუნდაც (5) უხილავი გამოწვევებით მთავარ მენიუში. ორივე ხარვეზი მიუღებელია!

    Tie Dye Simulare kcka

    თამაში კარგი იყო, მაგრამ ახლა ვეღარ ვითამაშებ მრავალ მოთამაშის რეჟიმში, რადგან ის ჩერდება loadimg ეკრანზე, გთხოვთ შეასწოროთ ეს

    კარგი, ეს შესანიშნავი თამაშია, მაგრამ როდესაც ახალ ადგილებში მიდიხარ, იქ ფაქტიურად არაფერია გასაკეთებელი. ეს უბრალოდ ახალი ადგილია, რომელიც 1 წუთში მოსაწყენი ხდება. მე მეგონა, რომ უკეთესი მოკვდავებივით ან ისეთი ადამიანის მსგავსად, რომელიც ბოროტია და უნდა მოკლა, არ არსებობს სიუჟეტი, უბრალოდ ბრძოლა და შეგროვება. (მრავალმოთამაშის რეჟიმი.)

    Rick and Morty: Pocket Mortys Simulatsioonmängud ewj

    ეს თამაში მართლაც კარგია, მაგრამ მის დასრულებას მხოლოდ ერთი თვე სჭირდება, თუ დღეში დაახლოებით 30 წუთი თამაშობ. ეს საკმაოდ სახალისოა, მაგრამ მე უკვე ორჯერ დავამთავრე, ამიტომ მათ ნამდვილად უნდა გააგრძელონ. რედაქტირება: მათ თამაში ახლა გასაოცარი გახადეს!!!!! ნამდვილად გირჩევთ, თუ სერიალის ფანი ხართ.

    ადრე ჰქონდა მაღალი დონის კამპანიის პროფილი, ის ახლა გაქრა და გუშინ 15 წუთის თამაში შევძელი, ახლა კი აპლიკაცია არ პასუხობს, უბრალოდ იხურება. სახალისო იყო, როცა მხოლოდ მარტოხელა მოთამაშე იყო და მზად ვიყავი თავიდან დამეწყო, მაგრამ ახლა ამის გაკეთებაც კი არ შემიძლია.

    თამაში არ ჩაიტვირთება, სულ მცირე ათჯერ მაინც უნდა ჩამოტვირთვა, რომ სცადო და შეხვიდე. მე მიყვარს თამაში, როცა მუშაობს. გთხოვთ გაასწოროთ!

    კარგი ნაკვეთი, თუმცა, თქვენ უნდა შეგეძლოთ აიღოთ წარსული შენახვით. მე შევედი ჩემს სათამაშო ანგარიშზე, ასე რომ, ჩემი მონაცემები ავტომატურად უნდა დარჩეს, თუ აპი წაიშლება და ხელახლა ჩამოიტვირთება, მაგრამ ეს ასე არ მოხდა. საკმაოდ შორს ვიყავი და არ მინდა ნულიდან დაწყება.

    ეს თამაში სახალისოა, მაგრამ ადვილი გამოსაყენებელია და თამაშის დასრულება ერთი Morty-ით, რომელიც მე გავაკეთე. მიუხედავად იმისა, რომ მე ვისიამოვნე ამ სახალისო გამოცდილებით, უფრო რთული ტრენერები და ამოცანები უნდა იყოს მთლიანობაში, მე ამ თამაშს სოლიდურ 4


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :