• (iOS) Plants vs. Zombies FREE creșterea hack-ului de bani

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ creșterea hack-ului de bani ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Plants vs. Zombies FREE 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Este gratuit!!!

    Nu-mi place cum are atât de multe reclame dacă scapi de reclame, atunci voi acorda 5 stele :)

    Îmi plăcea acest joc când eram mai mic, motiv pentru care este de 4 stele, nu de 3 stele. Am fost foarte încântat să văd că este gratuit acum, deoarece sunt pe un dispozitiv nou. Dar dezamăgirea pe care am simțit-o când am văzut atât de multe lucruri deblocabile cu reclame a fost incomensurabilă. Vreau să joc jocurile mele bonus în liniște, fără a fi nevoie să mă uit la un meci. Nu ar trebui să puteți obține mașini de tuns iarba noi urmărind un videoclip care este ceea ce face dificilă. dar in afara de asta e un joc bun.

    Pe tab 3 nu merge deci ii urat da acum sa vedem daca se descarca ii frumos superb si am sa il evaluez

    Plants vs. Zombies FREE APK - Download app Android (free)

    Îmi place jocul acesta

    Joc bun, dar reclamele... Există o reclamă după fiecare etapă. Până la cea mai recentă actualizare nu exista niciunul. Întoarce-te. Jocurile de 12 ani.

    Jocul în sine merită 5 stele. Este super nostalgică și este excelentă! Cu toate acestea, există atât de multe reclame! Întrerupe jocul și, deși este un joc gratuit, așa că are nevoie de reclame, înțeleg 100%, iar vizionarea videoclipurilor pentru a obține lucruri suplimentare nu este doar rezonabilă, ci și genială. Și, în același timp, ar fi frumos dacă nu ar perturba jocul și nu te-ar scoate din el. În afară de asta, joc grozav! Recomand cu incredere!

    Plants vs Zombies Heroes – creați-vă propria echipă de eroi în acest joc de cărți de colecție plictisitor. Faceți cunoștință cu personaje noi în Plants vs

    Am jucat de dragul vremurilor trecute....pana la stagiul in care..treb sa vizionezi reclame...pt a primii... masini de tuns iarba....pt a omorâ zombii..... deci.. .am incercst de 3 ori stagiul....odata...am vizionat..dar degeaba...zombii au trecut pe alt lane..si s au dus in casa.....deci .. masinile de tuns nu sunt gandite bine.... apoi... dupa o vizionare...sa blocat jocul...dar sunetul... se auzea cand apasa pe "menu" iar cel mai enervant...dc as pierde atata timp .. minim 3 incercari si 3 x 3 video vizionate...si la final sa blocat...o prostie... l ati stricat

    Plants vs. Zombies FREE Estratégia vbcj

    Acest joc este copilăria mea. L-am iubit încă de când eram tânăr și îl iubesc și acum. Singura mea plângere sunt reclamele, nu există chiar o sumă copleșitoare ca la alte jocuri, ceea ce este bun. Pur și simplu nu-mi amintesc vreodată că acest joc a avut reclame, așa că atunci când le-au adăugat, a fost atât de dezamăgitor pentru că acesta a fost unul dintre singurele jocuri fără ele. Încă un joc grozav!

    Plants vs. Zombies FREE Strategie lsx

    Vasebreaker (spărgătorul de vase) este un joc de strategie din cuprinsul Puzzle. În acest joc zombii și plantele sunt ascunse în vase. I, Zombie[modificare |

    Sunt mare fan jocului dar sa resetat jocul de odata

    Acest joc este atât de distractiv, este foarte greu la nivelul de ceață și de acoperiș pentru mine, dar îmi place când există puzzle-uri precum ultimul joc, acest joc este atât de distractiv, dar există multe reclame și erori, așa că are nevoie doar de o mică remediere.

    Cel mai rau joc din lume

    Jocul este grozav. Dar de ce ii dau 2 stele? Două motive. 1. Jocul este plin de reclame. În orice loc în care mergi, bum. Anunț. Și 2. După ce am ajuns aproape la 100% din joc, progresul meu a fost complet resetat. Nu a existat nicio modalitate de a face copii de rezervă pentru fișierul de salvare sau altceva. Am deschis jocul din nou și totul a dispărut.

    Plants vs. Zombies 2, acum disponibil și pentru Android

    Plants vs zombies este un clasic atemporal, dar aceasta este o scuză foarte tristă pentru o versiune mobilă. Primesc mai multe reclame între niveluri, iar datele mele de salvare (aventura 2 aproape finalizată cu mai multe plante de grădină zen) au fost resetate fără motiv. EA încearcă să vă ia banii cu ceea ce a devenit acest joc. Descărcați după supărarea dvs.

    Misto

    O, Doamne..... AD-urile sunt un lucru, dar să le spună oamenilor dacă vor să cumpere o greblă asta apropo. Nu te va ajuta când poți folosi lopeți! Doar că merge prea departe! Sincer, sunt cam dezamăgit. Acest joc a fost și este încă puțin distractiv... Dar împingerea reclamelor în spatele jucătorilor și aruncarea unei greble în teren nu îi va face pe jucători să plătească... Și acum este un coșmar când vine vorba de a obține monede.

    E tare jocul dar când ajungi la apa cred ca nu poti e creu creuu!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :