• (Android) Ninja Arashi 2 кодови глитцх издржљивост

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja Arashi 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja Arashi 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодови глитцх издржљивост ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ninja Arashi 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Игра има ПУНО грешака и грешака ПЛУС има гомилу кашњења због чега је чак и играти фрустрирајуће. А када одете на ниво или поново покренете ниво, УВЕК се приказује додатак као да прва игра није имала ово и искрено сам разочаран шта су урадили у другој утакмици

    Фантастична игра, одличан наставак! Не морате да трошите новац да бисте напредовали, само поновите прво поглавље гомилу. Ипак бих радо платио новац за игру. Нови систем артефаката је био генијалан, моја једина замерка би била што не можете да направите сопствену тачку за спасавање као у првој игри. Нарочито након надоградње свега, немам на шта да трошим новчиће или дијаманте, али више живота, радије бих да сачувам поен након заиста тешког нивоа.

    Супер

    Иако је ова игра некомплетна, ипак вреди играти за број доступних нивоа. Не плаћа се за победу, веома је забавно играти и чак сам купио неке ставке да се захвалим програмерима

    Имао сам цоммодоре 64 и касете су се учитавале брже од овог смећа. Није ме брига за глупу причу. Само учитај игру и пусти ме да је играм за име Бога. Деинсталирање!

    последње поглавље-ускоро.када ће тако доћи последња фаза шефа, желим да играм, тако да дајем 2 звездице игра је лепа, радознао сам да играм последње поглавље

    Одлична, али веома тешка утакмица.

    Игрица је узас немојте да је скидате само це те се изнервирати

    Свидео ми се први Ниња Арасхи потпуно оригиналан и игра је била сјајна, био сам толико узбуђен што сам видео други део, одмах сам га преузео да бих открио да је потпуно исти као прве, мало боље анимације и чудни звуци. Надао сам се новим контролама или зликовцима, да не бих имао исто искуство, ово је посебно требало да буде први Ниња Арасхи. Мислим да су сада изгубили неке своје фанове.. тужно! Оценио бих то са 2,5.

    WindWings: Space Shooter Аркади ejdg

    Ово је вероватно најбоља мобилна игра коју сам икада играо. Уметничко дело је запањујуће, прича је занимљива и супер је забавна. Ја 100% препоручујем ово. Играм га без престанка откако сам га добио. Не могу ни да објасним колико волим ову игру. То је невероватно. Заслужује 10 звездица. Да не спомињем да су нивои изазовни, али не превише изазовни. Сваки аспект ове игре су урадили како треба.

    То је игра са 5 звездица за особу која ово разуме, играо сам и први део, а сада 2 је прилично невероватан, али. Стадије са хладном, зашто су тако иритантне у средствима споре обраде, ствара се осећај као да ми телефон виси. Стварно мислим да је за ову игру довољно 4гб рам-а и 64гб свежег мобилног телефона. Мислим да би креатор требало да поново размотри ове фазе. Што се тиче креативности, то је 10/10, али рад ово је као, хајде да оставимо ово

    Ниња Арасхи је била прва игра коју сам преузео са Плаи продавнице, тако да би ова рецензија могла бити само мало пристрасна. Течне анимације, прелепа уметност и изазовна игра су формирани за стварање овог ремек-дела. Враћање неке механике из прве игре и нове из ове игре стварају савршен платформер.

    У реду је

    Дао бих 5, али зашто су изазови недоступни јер сам завршио све фазе са свим звездама и пронашао све артефакте

    Езцептионал Гамеплаи, АЛИ УИ често крије превише елемената бине, и ужасно отежава играње само зато што или кориснички интерфејс или ваш палац скривају непријатеље/шефа. Са задовољством бих променио оцену на 5 звездица ако би опције попут транспарентног корисничког интерфејса и подешавања зумирања/резолуције биле доступне.

    Неколико кварова ту и тамо, што је довољно досадно, али оно што заиста иритира је непотребна количина реклама. Схватам да генерише новац, али они се појављују СВАКИ ПУТ кад одем да поново покренем ниво. Тотално више убијања и искључење такмичења.

    Ова игра је невероватна, али у почетку има превише реклама. Завршио сам све нивое и ускоро ћу бити доступан

    Добра механика и логичка физика. Општи бочни скролер подсећа на Мариа, са бољом графиком. Нове замке, непријатељи и друге препреке како нивои напредују.

    Игра је изузетно лепа, али престаје да се учита на мом телефону, стварно не знам зашто

    Ninja Arashi 2 ጀብዱ tmw

    Ова игра је заиста добра, али када сам играо еп7 не могу да идем горе, а ни када сам ажурирао не иде горе, ово ме много нервира

    Невероватна игра и добар ниво у поређењу са првим делом

    Хтео сам да завршим причу о арашију па сам завршио ниња араши 1 и 2 обе, али прича није завршена у 2. делу и ипак постоје нека поглавља која ускоро долазе и ко зна када ће доћи

    Одлична графика и прича. У почетку, међутим, нивои постају све оштрији, а прикупљање новца за надоградњу је дуго. Касније је, међутим, у реду, али само један проблем - новчићи се заиста накупљају након што се све надоградње заврше. Имам отприлике 50.000 новчића, а чак и трошење 2.000 на оживљавање изгледа као мала цена због које не желим да разбијам кутије за новац. Молимо вас да уведете друге начине коришћења новца. Без обзира на то, једва чекам нови цхп.

    Свиђа ми се игра, али се поквари када се приближи воденом телу

    Игра је ок ....али има превише реклама


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :